Miko Niinemäele Eesti juunioride autoralli meistrivõistluste avaetapi võit

.

Pildil: Niinemäe-Valter Foto: Indrek Allik

Eesti autoralli meistrivõistlused algasid möödnud nädalavahetusel Lätis, Sarma rallil sõidetud esimese etapiga. Teist aastat korraldatakse autoralli meistrivõistluste sees Eesti juunioride autoralli meistrivõistlusi, erinevalt eelmisest aastast on selles arvestuses ka talvised etapid ja esimese etapi võitjatena finišeerisid Miko Niinemäe ja Martin Valter (Cueks Racing, Peugeot 208 R2).

Eesti juunioride meistrivõistlusel osalejad sõidavad meistrisarjas klassis EMV3 ehk DMACK Trophy, kus on kasutusel esiveolised, kuni 1,6 liitrise mootoriga A, N või R klassi autod. Et tingimused oleks võrdsed, kasutatakse DMACK rehve.

Üle aasta suurest rallist eemal olnud Miko Niinemäe koos Martin Valteriga suutsid Sarma ralli lumiste oludega kõige paremini harjuda ja ühtlasi vältida ka suuremaid probleeme, mida paljudel konkurentidel ette tuli. Niinemäe ja Valter juhtisid rallit juunioride arvestuses stardist finišini ja nii kuulus neile teenitult hooaja esimene võit. Juunioride meistrisarjas antakse punkte ka katsevõitude eest ja kokku said Niinemäe-Valter kaheksa katsevõitu ja on nüüd peale avaetappi sarja liidrid 33 punktiga. Ühtlasi võitsid nad ka klassi DMACK Trophy, millega kaasneb neile etapi auhinnana kuus DMACK kruusarehvi.

Väga korraliku esituse tegi Sarma rallil ka Oliver Ojaperv koos Jarno Talvega (OT Racing, Ford Fiesta R2). Ojaperv, kes hetkel teenib ka aega Eesti Kaitseväes, pakkus kõva konkurentsi Niinemäele, kuid pidi siiski tunnistama konkurendi paremust ja just ralli teisel päeval suurendas Niinemäe vahet ja Ojaperv-Talve kaotus talle oli 1.48,5. Ühe katsevõidu eest kuulub neile ka üks lisapunkt ja nende saldo peale avaetappi on 19. punkti.

Kolmandale kohale nii Eesti juunioride kui DMACK Trophy arvestuses tulid Rasmus Uustulnd ja Imre Kuusk (Sar-Tech Motorsport, Ford Fiesta R2). Nende jaoks jagus probleeme mõlemasse päeva, kui avapäeval tuli neil ühe katse alguses rehv veljelt maha, siis teisel päeval vigastati auto vedrustust ja paariks katseks kadusid nende autolt pidurid. Kaotust Niinemäele jäi neil 2.16,7.

Eesti autoralli meistrivõistlused ja sellega koos ka Eesti juunioride autoralli meistrivõistlused jätkuvad 21. veebruaril sõidetava Võrumaa talveralliga.

Vaata Eesti juunioride autoralli meistrivõistluste 2015 punktitabelit siit.

Allikas: Eesti Autospordi Liit
Artikkel: Miko Niinemäele Eesti juunioride autoralli meistrivõistluste avaetapi võit

Pildil: Niinemäe-Valter Foto: Indrek Allik

Facebook

Auto uudised

  • Toyota Hilux tuleb ka seiklusauto versioonis ning võimsamana kui kunagi varem
    Maailma üks populaarsemaid pikape, Toyota Hilux saab aasta lõpuks uue 2,8-liitrise võimsa diiselmootori, kaasaegse infolustisüsteemi ja silmatorkava seiklusauto livree, kirjutab Accelerista.com.
  • Proovisõit: Ford Puma – "sohvrite unistus" alustab valgelt lehelt
    Puma näol on tegu Ford Fiesta najal loodud linnamaasturi laadse luukpäraga, mille trumpideks on suur pakiruum, hea juhitavus ja käepärane interjöör.
  • Liikluse ajutine ümberkorraldamine nõuab kümnete spetsialistide pühendunud tööd
    Ajutise liikluskorralduse puhul on üks, õigemini kaks väga lihtsat reeglit: ümberkorraldused teetööde ajal peavad olema liiklejatele üheselt mõistetavad ja nad peavad neid järgima, et liiklus oleks kõigi jaoks turvaline. Palusime Maanteeameti teehoiu korraldamise osakonna ajutise liikluskorralduse rakenduskoordinaatoril Jarmo Vooglainel selgitada, kui palju kulub aega ühe ajutise liikluskorralduse planeerimiseks ja mida tuleb silmas pidada.
  • Aprillis keeras ka e-autode müük Euroopas suurde langusse
    Euroopa uute sõiduautode turul valitses aprillis masendus: müük langes 74,5%. Põhjuseks nii katkenud tarneahelad, suletud tehased kui ka karmid karantiinireeglid, mis inimestel ei lubanud kodust väljuda. Martin Rinne tegi eraldi kokkuvõtte e-autode segmendist: lootus, et see karikas läheb neist mööda, luhtus: aprillis tabas müügimiinus ka elektriautosid.
  • Kuidas toimub 2 + 1 ja 2 + 2 teelõikude remontimine?
    Maanteeameti põhja teehoiu osakonna korrashoiu projektijuht Martti Lilleste selgitab, miks ka 2 + 1 ja 2 + 2 maanteelõike aeg-ajalt remontida tuleb ning kuidas seda tehakse. Suured teed saavad enim kannatada talveperioodil, kui teel on palju naastrehvidega sõidukeid. Ka temperatuuride kõikumine ei ole tee tervisele hea.