Räpinas algavad talikrossi Eesti meistri- ja karikavõistlused

.

Foto: motorsport.ee

Eeloleval laupäeval, 31. jaanuaril sõidetakse Räpina külje all asuval Linte krossirajal talvise motokrossi Eesti meistri- ja karikavõistluste avaetapp, kus võistlustulle läheb üle 10 masinaklassi.

Kui valdavat osa Eesti krossiradasid kimbutab lumepuudus ja pehme pinnas, mis ei lase võistluseid läbi viia ning mõni nendest on juba ka edasi lükatud, siis Linte rada on võistluse organisaatori Avo Lusbo sõnul ideaalses korras ja ootab võistlejaid.

Tänavu selgitatakse Eesti meistrid klassides 50cc, 65cc, 85cc, MX Open, Mini MX ja külgvankrid ning karikavõitjad klassides MX V, MX Open B, MX Open C, Mini MX Hobi ja külgvankrid Hobi. Open klassidesse jaotumine käib eelmise aasta TOP200 tabeli järgi ning toonase TOP200 MX A klassi sõitjad osalevad klassis MX Open.

Treening- ja kvalifikatsioonisõidud algavad Räpinas kell 8.45 ning esimene start antakse 11:30, kui rajale lähevad 65cc ja 85cc klasside sõitjad.

Pilet võistlusele maksab 3 eurot ja allameetrimeestele on võidukihutamistele kaasaelamine tasuta.

Võistluse juhendi ja lisainfo leiab veebilehelt www.msport.ee.

Allikas: Motorsport.ee
Artikkel: Räpinas algavad talikrossi Eesti meistri- ja karikavõistlused

Facebook

Auto uudised

  • Toyota Hilux tuleb ka seiklusauto versioonis ning võimsamana kui kunagi varem
    Maailma üks populaarsemaid pikape, Toyota Hilux saab aasta lõpuks uue 2,8-liitrise võimsa diiselmootori, kaasaegse infolustisüsteemi ja silmatorkava seiklusauto livree, kirjutab Accelerista.com.
  • Proovisõit: Ford Puma – "sohvrite unistus" alustab valgelt lehelt
    Puma näol on tegu Ford Fiesta najal loodud linnamaasturi laadse luukpäraga, mille trumpideks on suur pakiruum, hea juhitavus ja käepärane interjöör.
  • Liikluse ajutine ümberkorraldamine nõuab kümnete spetsialistide pühendunud tööd
    Ajutise liikluskorralduse puhul on üks, õigemini kaks väga lihtsat reeglit: ümberkorraldused teetööde ajal peavad olema liiklejatele üheselt mõistetavad ja nad peavad neid järgima, et liiklus oleks kõigi jaoks turvaline. Palusime Maanteeameti teehoiu korraldamise osakonna ajutise liikluskorralduse rakenduskoordinaatoril Jarmo Vooglainel selgitada, kui palju kulub aega ühe ajutise liikluskorralduse planeerimiseks ja mida tuleb silmas pidada.
  • Aprillis keeras ka e-autode müük Euroopas suurde langusse
    Euroopa uute sõiduautode turul valitses aprillis masendus: müük langes 74,5%. Põhjuseks nii katkenud tarneahelad, suletud tehased kui ka karmid karantiinireeglid, mis inimestel ei lubanud kodust väljuda. Martin Rinne tegi eraldi kokkuvõtte e-autode segmendist: lootus, et see karikas läheb neist mööda, luhtus: aprillis tabas müügimiinus ka elektriautosid.
  • Kuidas toimub 2 + 1 ja 2 + 2 teelõikude remontimine?
    Maanteeameti põhja teehoiu osakonna korrashoiu projektijuht Martti Lilleste selgitab, miks ka 2 + 1 ja 2 + 2 maanteelõike aeg-ajalt remontida tuleb ning kuidas seda tehakse. Suured teed saavad enim kannatada talveperioodil, kui teel on palju naastrehvidega sõidukeid. Ka temperatuuride kõikumine ei ole tee tervisele hea.