Motoveeb

Mootorratta ja autospordi, uudised ja mõtted ja mõnd muud veel.

5 põhjust, miks osta kasutatud Hyundai

Hyundai roolis ei õnnestunud Ott Tänakul individuaalses arvestuses meistritiitlini küll jõuda, kuid meeskondlikult suutis Hyundai teised autotootjad seljatada nii 2019. kui 2020. aastal. Ainüksi fakt, et autotootjal on piisavalt kindlust ja usku oma masinatesse, et nad kõige karmimasse autospordisarja võistlema saata, on omaette tunnustust väärt.
Võib ju öelda, et WRC autodel pole tänavamudelitega palju ühist, ent tegelikult jõuab tagasiside ja info läbi rallitiimi tagasi tehasesse ja selle teadmistepagasi kasutavad Hyundai insenerid uute autode väljatöötamisel ja arendamisel täiel määral ära.
Hyundai on viimase kümne aasta jooksul tõusnud arvestatavaks alternatiiviks Euroopa ja Jaapani autotehaste toodangule ning viimaste täiselektriliste mudelitega vaat et paljud konkurendid selja tahagi jätnud.
Kahjuks ei võimalda kõigi inimeste rahakott veel isiklikku rohepööret teha ja elektriautole ümber istuda. Sestap toome välja viis põhjust, miks on soetada omale sisepõlemismootoriga kasutatud Hyundai.

Valik seinast seina

Hyundail on valikus väike linnaauto i20, väike keskklassi mudel i30 ja keskmisse suurusklassi liigituv i40, mis on juba täiesti tõsine valik noorele lastega perele.
Lisaks veel terve rida tänapäeval konkurentsis püsimiseks kohustuslikke linnamaastureid nagu Kona, ix35, Santa Fe ja Tuscon – kõik veidi erineva suuruse ja iseloomuga ning sihitud erinevatele kliendisegmentidele nende vajaduste kõige paremaks rahuldamiseks.
Sobiva suuruse, mootori ja varustustasemega peaks leidma igaüks.

Vähema raha eest rohkem

Hyundaide hinna ja kvaliteedi suhe on kasutatud autode turul väga hästi paigas ning suhteliselt soodsa hinna eest saad kätte väga heas varustuses ja korraliku auto.
Üldiselt jääb 3-8 aastat vanade Hyundaide hinnaklass, sõltuvalt mudelist, keskmiselt 12 000 euro kanti. Väiksemaid mudeleid saab kätte ka alla 10 000 euroga ning suuremad ja esinduslikumad linnamaasturid peaks kenasti alla 20 000 euro piiri jääma.

Kvaliteet, milles pole põhjust kahelda

Hyundai on teise Korea tuntuima automargi Kia kaksikvend. Autod jagavad suures osas samu komponente. Kuigi Hyundai ei paku oma klientidele 7-aastast garantiiperioodi nagu Kia, siis samu detaile ja komponente jagades on Hyundai kvaliteet tegelikult samal tasemel ja võimaldaks reaalselt sama pikka garantiiperioodi pakkuda.
Peamine erinevus nende kahe automargi vahel on erinevatele sihtgruppidele positsioneerimises ja turundusosakondade lähenemises, mitte niivõrd kvaliteedis.

Hoogne ja tänapäevane disain

Hyundai on nii auto välimises kujustamises kui ka sisedisainilt pigem nooruslik, julge ja trendikas. Me ei räägi siin üksnes eriti avangardse disainiga Ioniq 5 või Ioniq 6 elektriautodest või viimase põlvkonna Tusconist, mille esituled on täiesti isikupärase ja seninägematu disainiga, vaid ka aastat viis või kaheksa vanad Hyundai mudelid astusid oma ajast sammukese eespool ning mõjuvad veel tänagi linnapildis täiesti värske ja ajakohasena.
Hyundaid on heas mõttes futuristlikud, kuid suutnud seejuures vältida liigset ekstravagantsust.

Saa osa Hyundai rallipärandist

Eestlaste rallilembuses pole vist kellelgi põhjust kahelda. Et näha, kuidas rallipisik on suure osa Eesti rahvast tõsisesse ralliusku pööranud, piisab vaid sellest, kui lüüa WRC rallide ajal uudisteportaalid lahti või minna Rally Estonia nädalavahetusel Lõuna-Eestisse.
Loomulikult ei saa tavaliikluses muuta meie teid ja tänavaid kiiruskatseteks, aga veidi ralliautolikku tunnet võib endale ikka lubada. Hyundai pakub kiirusekummardajatele spetsiaalselt N Line tähistusega versioone mitmest oma tavamudelist. Need mudelid on sportlikumad, võimsamate jõuallikatega ja ralliauto disainielementidega, millega võib ringrajale minnes julgelt rinda pista teiste automarkide sportversioonidega. Igal juhul on igas tavalises Hyundai tänavaautos sees see WRC ralliauto DNA.