Motoveeb

Mootorratta ja autospordi, uudised ja mõtted ja mõnd muud veel.

Rallikrossi ootavad ees mitmed muutused

2024. aasta hooajal muutuvad rallikrossi Eesti meistrivõistlustel turvanõued, uuendusi on mõlemas noorteklassis (Junior1600 ja Crosskart 125) ning lisandub uus klass.

Alates 2024. aasta hooajast on rallikrossi Eesti meistrivõistlusel lubatud kasutada ka aegunud homologatsiooniga ohutusvarustust.

Võistlustel peavad sõitjad kandma vähemalt FIA 8856-2000 standarditele vastavaid sõiduülikondi, pikka aluspesu, sokke, sõidujalanõusid ja kindaid.

Turvavööd peavad olema kehtiva FIA homologatsiooniga. Pärast vöödele märgitud kehtivusaja lõppu võib neid kasutada veel 2 (kaks) aastat ainult Eesti territooriumil toimuvatel võistlustel eeldusel, et turvavööd on ilma igasuguste kahjustusteta.

Istmed, mida võib kasutada Eesti territooriumil toimuvatel võistlustel ka peale kehtivusaja lõppu, peavad vastama vähemalt FIA 8855-1999 standardile. Seda eeldusel, et nende karkass on ühtne, kinnituskohad korras ja katteriidel ei ole olulisi vigastusi ega rebendeid.

Turvapuuri pehmendusena võib kasutada 8857-2001 Type A homologeerituid pehmendusi (FIA Techical list Nr. 23) kui ka muid mittepõlevaid pehmendusi, mis on kindlalt fikseeritud ja min paksusega 15 mm.

Alates 2024. aasta hooajast stardivad Junior1600 võistlejad eraldi ja nende võistlusrehvideks on slikkrehvid Malatesta.

Alates 2024. aasta hooajast osaleb rallikrossi Eesti meistrivõistluste sarjas uus klass BMW RX 3000. BMW RX 3000 klassis võistlevad autod sõidavad samuti Malatesta rehvidega.

Noorte Crosskart 125 klassi tehnilised tingimused muutuvad järgmises hooajaks samuti: võistlusklassis lubatakse lisaks senistele 125-kuupsentimeetrise töömahuga kahetaktilistele mootoritele kasutada ka 250 cm3 töömahuga neljataktilisi mootoreid.

Detailsem info on tulekul.

The post Rallikrossi ootavad ees mitmed muutused appeared first on Eesti Autospordi Liit.

_____________________________

Allikas: Eesti Autospordi Liit – www.autosport.ee