Ringrada
Ringrajal võisteldakse vormelitel ja kereautodel. Võistlused toimuvad eri klassides ning võisteldakse ühisstardis. Võistlusrajad on alati asfaltkattega. Kuigi Eestis polnud pikka aega heatasemelist võidusõidurada, on Eesti võistlejad saavutanud maailmas silmapaistvaid tulemusi. 2012. aastal hooajal sai Pärnumaal olev Audru ringrada uue katte ning raja ümbrusse rajatakse vajalikud hooned.
Võisteldakse spetsiaalseltel autodel, mille oluline osa on turvapuur. Avariide korral kaitseb see sõitjaid vigastuste eest. Lisaks on võistlejailt nõutud rahvusvaheliste tingimuste kohane võisusõiduriietus ja –kiiver. Eesti ringrajasõidus on populaarseim amatööridele mõeldud BMW-klass, kus võrdsuse tagamiseks on võimsust suurendavate ümberehituste tegemine väga piiratud.
Ringrajavõistluse osad on treeningsõidud, kvalifikatsioonid ja finaalid. Kõigis sõitudes läbitakse etteantud arv ringe (mõnikord võisteldakse ka juhendis määratud aja vältel, nt 10 minutit). Finaalis stardivad eespool võistlejad, kes on saanud parema tulemuse kvalifikatsioonides. Võistlussõidud toimuvad eri masinaklassides eraldi ning võitjad on need, kellele esimesena ruudulist finišilippu näidatakse.