Motoveeb

Mootorratta ja autospordi, uudised ja mõtted ja mõnd muud veel.

Yamaha Tracer muutus eriti adaptiivseks

Reisimootorratta Yamaha Tracer 9 (890 cm3 R-3, 119 hj, 93 Nm) uus, kõige edevam versioon GT+ on vast kõige adaptiivsem tsikkel üldse. Esiteks on sel sõiduoludega automaatselt kohanevad vedrustus ja amortisaatorid, teiseks millimeeterradariga adaptiivne kiirushoidik ning kolmandaks veel ka adaptiivsed leedmaatrikslähi- ja kaugtuled, mille sektsioonid süttivad-kustuvad esikaamera juhtimisel nii, et tee oleks valgustatud võimalikult hästi, aga samas ei pimestaks laternad kaasliiklejaid. Kõige tipuks saab GT+ standardvarustusse veel ka millimeeterradariga pimenurgaanduri ja Yamaha verivärske automaatkäigukasti, mis Autolehe/Autogeeniuse proovisõidus osutus hästi töötavaks ning on peale selle veel ka suhteliselt odav ja lisab tühimassilegi vaid mõne kg.

Loe “Yamaha Tracer muutus eriti adaptiivseks” täispikka artiklit portaalist Autogeenius.